Wednesday

Tjjaa Bloggen! Har precis kommit hem från en lång dag i skolan. Jag är både trött och sliten. Känner att jag måste gå och lägga mig tidigare på kvällarna haha. För om jag går och lägger mig sent så är jag trött hela nästa dag, sen när jag kommer hem så lägger jag mig i soffan och typ dör (men inte bokstavligen). Så idag har jag bestämt att jag skall gå och lägga mig i tid Haha! 
Igår så var de bara en månad kvar till Klockaregården! Aaahhh, längtar såååå mycket. Nu så vet jag åxo vilka hästar jag villa ha. Nisse eller Salina. Så nu har jag inget problem längre haha. 
Kvällen / eftermiddag kommer bli lugn, skall bara plugga och sen ta det lugnt! Hur ser eran Onsdags kväll ut? 
Slänger nog in ett litet inlägg lite senare, troligtvis ett bildinlägg
Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback