Monday

Heeej Bloggisen, har precis kommit hem från skolan. Skoldangen har varit bra men tråkig för vi har inte haft något internet på skolan och det var inte kul haha. Men hoppas dom har fixsat det tills imorgon, annars....
För att dagens ungdom (t.ex jag) är helt besatt utav internet, för om man inte har internet kan man ju typ inta göra någonting och då finns det ju ingen anlednig att ha Ipad haha! Men nu har jag internet, Happy Girl!
Men nu skall vi släppa det ämnet! Lite senare idag (ikväll) så kanske jag skall vara med Elin men om inte så händer la inte så mycket. Skall nog kolla på lite serie eller film, är helt besatt av filmer och serie haha.
Skall snart få en ny header och design åxo. Lääängtar! Känner att jag verkligen behöver ett nytt utseende på bloggen. Så jag längar verklien till jag får den!
Kraaam Alicia
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback