Snabbis

Hejsan! Tänkte bara säga att bloggen och jag fortfarande lever. Har varit världens dåligaste uppdatering på sistone och det vet jag men skall bli en ändring på de! Jag skall åxo försöka fixa fram en ny design, så om du vet nån som gör desings så lämna gärna en kommentar med deras e-mail eller bloggnamn!
 
Btw, mamma kommer och hämtar mig runt fyra så åker hon och jag till Limen. Skall fråga om hon kan filma lite när jag rider så kanske de kommer upp en video lite senare. Efter Limen så åker jag till pappa och är där i helgen. Imorgon så skall jag, pappa och Ludde åka till Kungsbaka för att kolla på / köpa en ny skolväska till mig, kanske blir lite mer saker man vet aldrig..!
Men nu skall jag göra mig iårdning för stallet, så vi hörs senare. puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback